Etykiety

wtorek, 13 września 2016

Duet kuchennych fartuszków

Mój pierwszy folkowy fartuszek został bardzo entuzjastycznie odebrany przez wiele osób. Od razu dwie genialne kucharki z mojego otoczenia zażyczyły sobie podobne - moja mama i koleżanka. 
Niestety jestem tak zawalona szyciem, że przy zamówieniach trzeba odczekać swoje w kolejce, o ile nie jest to pilna sprawa. Ta nie była.
Robiąc wykrój na fartuszek dla koleżanki zauważyłam, że materiału wystarczy mi na drugi. Obie kuchareczki chciały folkowy fartuszek, także za jednym zamachem machnęłam dwa niemal identyczne. 
Fartuszki mają ok 70 cm długości całkowitej - dla niewysokich kobietek idealne ;)

To co je rozróżnia, to kolor kieszonek na przydasie. 
Fartuszek mamy ma żółtą kieszeń w grochy, a ten dla Evki różową w kropeczki.
Mam nadzieję, że ładne fartuszki umilą im gotowanie :)

6 komentarzy: