Etykiety

piątek, 9 września 2016

Filcowa koperwóka XL

Już dawno temu wykroiłam z filcu dużą kopertówkę. I tak oto fragment filcu odleżał swoje, bo nie doczekał się pierwotnie zaplanowanej realizacji.
W końcu jednak i na niego przyszła kolej.
Szykuję się do kiermaszu rękodzieła. Postanowiłam go więc wykorzystać i wystawić na kiermaszu.
Nie musiałam dużo główkować. Idealnie komponuje się z filcem folkowa bawełna. Naszyłam ją na filcu i wykończyłam cały motyw jednym ze ściegów dekoracyjnych posiadanych przez moją cudowną nową maszynę - listkowy wzór.  

16 komentarzy:

  1. Piękna kopertówka, a ten scieg dekoracyjny fajnie wygląda. Ja mam taką najprostszą maszynę, dla początkujących :) jak kupowałam, myślałam że mi starczy, a przyznam szczerze, że przydałoby się kilka takich sciegów ozdobnych. Może kiedyś się dorobię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam :) uwielbiam takie motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna jest! ściegi są piękne

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne połączenie folkowej tkaniny z filcem:) Kopertówka doskonała, na pewno szybciutko znajdzie nabywcę:) Powodzenia na kiermaszu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna kopertówka, na maszynie to Ty chyba potrafisz wykonać wszystko :) Piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna. Świetne połączenie motywu z filcem a takiego ściegu mogę pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna! A ja sobie ją dotknę już niedługo hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zniewalająca kopertówka, ścieg dodaje jej uroku

    OdpowiedzUsuń
  9. Super jest, nowa maszyna spisuje sie rewelacyjnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Superowa torebka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna torebka, warto taka mieć w zapasie :) ładniusia - pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczna torebka :)) Pozdrawiam Niedzielnie :) ii Udanego Kiermaszu :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Kopertówka piękna:) Listkowy wzór świetnie podkreśla folkową wstawkę:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń