Etykiety

środa, 28 września 2016

Jesienny lisi komplet Helenki

Skoro już uszyłam jeden jesienny komplet w stylu etno, to nie mogłam pominąć też mojej małej bratanicy i dla niej nie uszyć podobnego. 
Na motyw przewodni dla Helenki wybrałam jeden z moich ulubionych bohaterów, który mam nadzieję niedługo zagości u mnie (dosłownie u mnie) na stałe - lis! A właściwie całą lisia sforę ;)
Ta urocza dzianina dresówkowa jest idealna na dziecięce stroje i dodatki. Ja w szycie ubrań się jeszcze nie bawię, ale szycie czapek i apaszek idzie mi nieźle, więc to właśnie uszyłam dla Helenki. 
Komplecik jest dwustronny. Alternatywą dla lisków jest dzianina w kolorze klasycznej szarej dresówki. Składa się z czapki w stylu baenie - smerfetki i apszki z pomponami.
Małe pomponiki dodają jej niesamowitego uroku. 
Sama apaszka jest regulowana. Ma podwójne napy zatrzaskowe, dzięki czemu będzie dobra jeszcze za rok, a może i za 2 lata :)

8 komentarzy:

  1. Jaki piękny komplecik! Ten mi się nieco bardziej podoba, ale to ze względu na ten materiał. Kocham liski! :D No i te pomponiki ;) Cudo!
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny komplecik :))) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda. Liski są cudowne. Twoja bratanica napewno będzie zachwycona. Fajnym pomysłem jest dwustronność kompletu.

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda. Liski są cudowne. Twoja bratanica napewno będzie zachwycona. Fajnym pomysłem jest dwustronność kompletu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Liski są ostatnio wszędzie :D przepiękny materiał, super patent z regulowaną apaszką )

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam te liski :) śliczny komplecik :)

    OdpowiedzUsuń