Etykiety

sobota, 3 września 2016

Liski, misie, kotki - bardzo kolorowe kostki sensoryczne

Niedawno zaopatrzyłam się w cudowną dziecięcą bawełnę wysokiej jakości z fajnymi nadrukami. Od razu wiedziałam, że pierwsze co z niej uszyję, to wyjątkowo kolorowe kostki sensoryczne dla najmłodszych.
Powstały takie trzy, z których jedna ma już swojego nowego właściciela. Jedna jest typowo chłopięca, druga dziewczęca, a trzecia unisex. Każda grzechocze i szeleści i każda ma sporą ilość kolorowych tasiemek do ciągania. Wymiary każdej ze ścianek to 10x10 cm.
Kostka dziewczęca to połączenie energetycznego różowego minky z bawełną w liski i miętową bawełną w gwiazdki.
Kostka chłopięca to połączenie ciemnoniebieskiego minky z żółtą bawełną w misie i niebieską w grochy. Została ona uszyta na specjalne zamówienie i ma już swojego nowego właściciela. ;)
Ostatnia kostka, to kostka unisex idealna i dla chłopca i dla dziewczynki. Połączyłam w niej szare minky, z niebieską bawełna w kotki i żółtą bawełną w grochy. Ta również ma już wytypowanego nowego właściciela.
Która kostka jest Waszym faworytem?

14 komentarzy:

  1. Wszystkie sa Piekne :)) Suuper kolorowe takie jak dzieci lubia :))) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Najfajniejsza zabawka, dzieci strasznie je lubią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne i milusie! Trudno wybrać, ale ja chyba też jestem za liskiem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie śliczne, trudno wybrać najładniejszą wśród najładniejszych:)
    Urocze te zwierzaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. O mamuniu oczywiście, że z kostka z kotełami jest moją ulubioną! Natomiast wszystkie są piękne i tak :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bajeczne grzechotki :) Wszystkie mnie urzekły :) Pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne:) Fajne takie małe jak klocki:) Można wieże budować;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo kolorowe zabawki, z pewnością ich właściciele będą zadowoleni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna i kolorowa zabaweczka dla maluszka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kosteczki ;) Nigdy ich nie uszyłam, zawsze wydawało mi się, że są dość trudne do zrobienia ;)

    OdpowiedzUsuń