Etykiety

piątek, 16 września 2016

Geometryczny zestaw kuchenny

Ostatnio uszyłam mały zestaw kuchennych dodatków. Zadanie otrzymała takie, żeby stworzyć kolorowe nakrycia na taborety i rękawice kuchenny. Miały delikatnie ożywić kuchnię.
Na początku pomyślałam o folkowej bawełnie. Ale zrezygnowałam z tego pomysłu na rzecz bawełny geometrycznej bardzo dobrej jakości, którą zobaczyłam w małym sklepie stacjonarnym w Szczecinie - Sweet Craft. 

Taborety w pokrowcach wyglądają tak: 
Pokrowce to proste kwadratowe fragmenty tkaniny z tunelem na tasiemkę. Gdy zostały założone na te taborety z białymi nogami stwierdziłam, że wybór kolorowej geometrycznej bawełny był strzałem w dziesiątkę! Nieskromnie mówiąc: extra kompozycja!
W skład zestawu wchodzą także wcześniej wspomniane rękawice kuchenne. W tym przypadku geometryczną bawełnę połączyłam z niebieską bawełną w groszki.

15 komentarzy:

  1. Świetny zestaw :) Urozmaicenie zwyczajnej kuchni gwarantowane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sympatyczne i kolorowe :) Fantastyczny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny zestaw uszyłaś! Geometryczna tkanina jest świetna!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, świetne i piękne kolorki! :)

    Przy okazji zapraszam do mnie na blog, właśnie trwa KONKURS z okazji 5 urodzin bloga :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw i taki kolorowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne! Fajne kolorki:) Na pewno ożywią kuchnię:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny zestaw:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sam motyw mi się podoba - te geometryczne wzory są znakomite!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super akcesoria, nadają kuchni fajnego charakteru.

    OdpowiedzUsuń
  10. zestaw jest fantastyczny - taki pozytywny, energetyczny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw! rzeczywiście biel + geometryczne wzory to idealne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zestaw, rękawice bardzo mi sie podobają:)

    OdpowiedzUsuń