Etykiety

czwartek, 14 stycznia 2016

Zapraszam na urodzinowe GIVEAWAY!!!

O matko! Jestem w szoku za każdym razem, gdy pomyślę o tym, że właśnie minie rok od momentu opublikowania tutaj pierwszego postu. Była to rzecz o poduszkach sowach. Początkowo był stres. Nie wiedziałam jak blog zostanie przyjęty, czy zyska choć kilku stałych odwiedzających. Nie rozczarowałam się :) Zagląda Was tu całkiem spore grono. Statystyki mówią same za siebie - blog ma już ok 18 000 wyświetleń. Za mną 90 opublikowanych postów! Szycie się rozkręca! A to w dużej mierze dzięki pozytywnym odbiorem z Waszej strony :) Za to bardzo Wam dziękuję ;)

I ogłaszam swój pierwszy blogowy konkurs!!!
Do wygrania filcowa torba. Zgrabna, pojemna i praktyczna. Nawiązuje do pierwszego opublikowanego przeze mnie wpisu - z sowopodbnym motywem. W środku praktyczne kieszonki ;) 

Zasady zabawy są proste:

1. Pozostaw pod tym wpisem komentarz wyrażający chęć udziału w zabawie.
1. Polub moją stronę na facebook'u.
2. Jeżeli prowadzisz blog, to umieść na nim podlinkowany banerek z informację o zabawie.
3. Jeżeli nie prowadzisz bloga pozostaw w komentarzu swój adres e-mail.
3. Będzie mi miło, jeżeli zostaniesz obserwatorem mojego bloga.
4. Zapisy trwają do 30.01.2016.
5. Wyniki ogłoszę w ciągu 2 dni od zakończenia zabawy.
6. Wysyłka na adres w Polsce 

Zapraszam do zabawy !

53 komentarze:

  1. Z ciekawością oglądam Twego bloga więc chętnie wezmę udział z zabawie ;-) Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak ! Cudownie ! Piękna torba do wygrania, więc staje grzecznie w kolejce jako obserwator bloga od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój blog jest jednym z nielicznych, który bardzo mi się podoba. :) Podziwiam Twoja zdolność do szycia :)Oczywiście tym samym chętnie wezmę udział :)Angela ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zaproszenie :-))) Piękna filcowa torba,chętnie ją przygarnę :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I gratuluję pierwszej rocznicy blogowania oraz życzę wielu,wielu kolejnych :-)))

      Usuń
  6. Gratulacje! Po blogu widać, że bardzo rozwijasz się w swojej pasji, na co przyjemnie patrzeć; )

    Oczywiście z chęcią przygnębienie tę piękną torbę; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem uzależniona od sówek ! Prześliczna torba :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za zaproszenie i oczywiście biorę udział:) Obserwatorem już jestem, a na facebooku chyba jeszcze nie polubiłam, ale zaraz to zrobię:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. oczywiście ze się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Torba SUPER- polubiłam i obserwuję ;-)nie tylko z powodu sowiej torby. Gratuluję rocznicy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Po pierwsze Gratuluje Ci Pierwszej Rocznicy bloga :)) Suuper ,ze postanowilas go prowadzic ,ze chcesz sie z nami dzielic swoimi Pieknymi pracami :)) Zycze Ci wieeeelu nastepnych Udanych lat blogowania !!! :) I z Przyjemnoscia ustawiam sie w kolejeczce po ta Piekna Torbe !!! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję rocznicy! Trzymaj tak dalej:) Ustawiam się w kolejce po piękną torbę:) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale super! Oczywiście zapisuję sie na Twoje candy! Dziękuję za informację! Takiego cuda żal byłoby przegapić.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna torba. Życzę kolejnych twórczych lat zapisuję się do zabawy, zabieram banerek i zostawiam pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana,gratulacje z okazji 1 roczku!!! Chyba każda z nas była pełna obaw publikując swój pierwszy post :) Życzę ci kolejnych owocnych latek w blogosferze!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję roczku! Też niedawno miałam rocznicę i sporo wspomnień z ubiegłego roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Serdecznie gratuluję pierwszego tortu blogowego :) I z przyjemnością wezmę udział w zabawie :) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje z okazji 1 rocznicy:) Chętnie zapisuję się do zabawy:) Torebka jest przecudna, a mnie się zawsze marzyła taka filcowa:) Może los się do mnie uśmiechnie:) Pozdrawiam http://zaczarowanypapier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję roczku! Chętnie zawalczę o taką sówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje!! To i ja staję w kolejce po torbę :)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  22. Marzy mi się taka filcowa torba, chętnie się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. obserwuje: linka1312
    na fb: Paulina Jatczak
    bloga nie mam jestem tylko czytelnikiem więc zostawiam e-mail: linka132@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Torba jest niesamowita, dlatego biorę udział w zabawie kolonie66@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. I ja spróbuję szczęścia :)
    Banerek zabieram, a pozdrowienia zostawiam :)
    Basia Koy - http://kreatywnawwolnymczasie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. To ja tez bardzo chetnie sie zapisuje ;). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzięki ,że do mnie wpadłaś i jesteś chętna do zabawy(:
    Gratuluje:)
    Cudna torba!!!!
    Dopisuje się do kolejki(: pozdrowionka cieplutkie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. W takim razie i ja ustawiam się w kolejce :) a banerek zabieram na blog :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Super torba:) chętnie wezmę udział w zabawie:) banerek u mnie: http://liona-mojepasje.blogspot.com/ oraz na moim drugim blogu z zabawami: http://kuferekzprezentami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. O wow jesteś niesamowita! Z miłą chęcią i ja przyłączam się do zabawy. Wszystkie warunki spełnione :)
    mikaglo.blogspot.com
    Zapraszam również do siebie na konkurs blogowy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Chętnie zgłaszam się do zabawy :)
    Polubiłam i zaobserwowałam jako Zielona Małpa :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przyjmij moje gratulacje! Z chęcią wezmę udział w zabawie.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna! :p z przyjemnością o nią powalczę :)
    Polubione na FB jako Zaneta Sz.-S., banerek na www.fiolkowewzgorze.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko
    Fiołeczek

    OdpowiedzUsuń
  34. biorę udział w zabawie
    bernadetaaa@interia.pl
    na fb lubię jako Bernadetta Bomba

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny pomysł! Bardzo chętnie przyłączam się do zabawy :)
    Polubiłam jako Ewa Małgorzata
    Banerek już trafia na mojego Bloga :)
    Jestem już dawno obserwatorem :)
    Czekam niecierpliwie na losowanie tego cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow, mam wielką nadzieję, że mi się poszczęści!!
    Obserwuję, wklejam na bloga. Pozdrawiam- Marl

    OdpowiedzUsuń
  37. każda sowa to moja mała miłość - nie mogę przejść obojętnie :) ustawiam się grzecznie licząc na cud :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudna torba, grzechem byłoby nie spróbować szczęścia :) Fb nie posiadam, ale banerek umieszczam na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeszcze ja,jeszcze ja ustawiam się w kolejce i trzymam za siebie kciuki i za innych też żeby nie było,że jedynaki to samoluby ; )

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluje rocznicy i zgłaszam się do zabawy. Piękna torba, pięknie uszyta, pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratulacje! Pierwsze Urodziny to wspaniała okazja. Sama wiem, jak fajnie jest obchodzić te blogowe rocznice. Gratuluję i życzę wielu wspaniałych lat.

    Torba jest cudna. Staję w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  42. Chętnie ustawię się w kolejce po wspaniałą torbę ;) Życzę dalszych sukcesów. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo chętnie wezmę udział w Twoim candy. Jeszcze nigdy nic nie wygrałam, może teraz dopisze mi szczęście. Pozdrawiam cieplutko i serdecznie zapraszam do siebie na candy i nowy post. Kaśka z http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluje rocznicy i życzę duzo weny twórczej . cudowne rzeczy tworzysz , chętnie przyłaczę do zabawy .Banerek zawiesiłam u siebie na blogu

    OdpowiedzUsuń
  45. Torba z sową! Czy może być lepsze połączenie? ;-) Zostaję ;-)
    Gratuluję rocznicy! U mnie również była, a z tej okazji zapraszam na zabawę:
    http://oo-lexiesart.blogspot.com/2016/01/candy.html
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam chęć udziału w konkursie, przy okazji gratuluję wytrwałości w prowadzeniu bloga i życzę kolejnych rocznic :) Lubię FP jako Weronika Os.
    Bloga obserwuję jako CassandraDeLune. Mój adres e-mailowy to veronie8@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuję jako Agator,
    Lubię jako Agata Grochowska
    Agata_Grochowska@yahoo.com
    Bloga nie mam, ale udostępnię link na Facebooku :)

    OdpowiedzUsuń
  48. TAKIE CUDA TU WIDZIAŁAM, ŻE TWOJĄ FANKĄ ZOSTAŁAM. TWORZYSZ RZECZY WSPANIAŁE I NIECH TAK ZOSTANIE. ŚWIETNY POMYSŁ I ŚWIETNA ZAKUPOWA SÓWKA. CHĘTNIE BYM JĄ ZABRAŁA NA "SPACER"
    POZDRAWIAM. do.dorota@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratuluje ,żyzce nastepnych i chetnie przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Witaj,przepiekna torbe dla nas przygotowalas .Jak mozna to i ja sie zapisze a poza tym to gratuluje i ciesze sie ze odnalazlam ten blog:)

    OdpowiedzUsuń
  51. lubię jako Dorota Wysocka
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Elegancka torba, która podkreśla kobiecość, charakter. Jest jak
    czerwień z odcieniem burgundy na ustach czy trzepot krzykliwy rzęs.
    Ta elegancja to atrakcyjność uchwytna tylko acz dla niejednego oka.
    Bo kobieta to artysta, która wie jak stworzyć najlepsze arcydzieł jej samej.
    Pozdrawiam,
    Małgosia
    FB-Małgorzata Mikołajczyk
    E-mail:long_lashes123@wp.pl

    OdpowiedzUsuń