Etykiety

sobota, 2 stycznia 2016

Mufka do wózka - temat przewodni ROMBY

Witajcie w 2016 roku!  Nowy rok, nowe pomysły! Z pewnością będzie się działo!
 No to zaczynam noworocznie z nowinkami :) Nadal pokazuję Wam to, co uszyłam jako świąteczne upominki.  Brat i bratowa, jako świeżo upieczeni rodzice mówili, że mufka do wózka w tą ciepłą, lecz mimo wszystko zimę, bardzo bym im się przydała. Postanowiłam więc spełnić ich życzenie. Uszyłam pierwszą w życiu mufkę. I trafił się mroźny początek roku, to gadżet ten z pewnością im się przyda. 
Mufka miała pasować do granatowo - białego wózka. Z materiałów jakie miałam w szafie wybrałam więc bardzo fajną bawełnę w romby w kolorystyce wózka. Jako, że mam małą bratanicę, to na środkową warstwę wybrałam piękne fioletowe minky. W środku znajduje się tylko 1 warstwa grubej ociepliny sylikonowej.
Żeby mufka lepiej układała się w okolicach rączki postanowiłam przepikować ją dwoma paskami w okolicach środka - paski dzieli 5 cm odległość.
Mufki szyje się banalnie prosto. Jedyną problemową dla mnie rzeczą było estetyczne i trwałe przyszycie metalowych zatrzasków (bardzo utrudniał to fakt, że nitka co chwilę mi się urywała). Chyba czas zainwestować  napownicę!
A teraz.... mała zapowiedź: BĄDŹCIE CZUJNI! Już niedługo pierwsze urodziny bloga i pierwsza rozdawajka :)

2 komentarze:

  1. Śliczna mufka:) Trafiłaś w dziesiątkę z tym szyjątkiem - w te mrozy będzie jak znalazł :) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna mufka :) Kolorami zachwyca :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń