Etykiety

piątek, 19 sierpnia 2016

Małe CANDY z okazji 200 posta!

Sama nie wierzę, że dzisiejszy post jest już 200 wpisem opublikowanym na moim blogu! Z tej okazji mam dla Was blogowe rozdanie! Candy z okazji okrągłego 200 wpisu!
Dla tego, do kogo szczęście się uśmiechnie przygotowałam pojemną romantyczną kosmetyczkę oraz brelok słonik.
Zabawa trwa od dzisiaj przez 2 tygodnie, czyli do czwartku 01.09.2016 r. do godziny 24:00.

Zwycięzcę ogłoszę w ciągu trzech kolejnych dni.

Zasady są proste:
1. Zgłoś chęć udziału w komentarzu poniżej.
2. Udostępnij podlinkowany baner na swoim blogu lub, jeżeli nie posiadasz bloga, udostępnij link na facebooku.
3. Zostań publicznym obserwatorem mojego bloga (jeżeli jeszcze nim nie jesteś).
4. Miło mi będzie, jeżeli polubisz mój profil na facebooku i na instagramie.
5. Osoby anonimowe proszę o pozostawienie adresu e-mail.
6. Wysyłka tylko na terenie Polski.

No to startujemy z zabawą! 
Zapraszam!

59 komentarzy:

  1. Zgłaszam się , kosmetyczka śliczna, słonik słodziutki :) fb polubiony, obserwuję od jakiegoś czasu, banerek podlinkowany jest :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam już 3 tulipany i kota - klamkowca wykonane (przez Ciebie) z tego materiału to do kompletu bardzo chętnie adoptuję kosmetyczkę i słonika na dokładkę.
    Baner już u mnie na blogu: bizuteriairekodzielo.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłaszam się
    obserwuję jako Jasmine Vise
    lubię na fb Bernadetta Bomba
    udostępniłam na fb:https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1833430530211151?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  4. Słonik jest przeuroczy:) Z chęcią zapisuję się do zabawy:)http://zaczarowanypapier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. zgłaszam się
    obserwuję jako Sylwia Bomba
    udostępniłam na fb: https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5/posts/584550611750278?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie :) Z chęcią wezmę udział w zabawie. Banerek już u mnie. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje i z miła chęcią zgłaszam się do candy, baner już wisi.
    ____________________________
    Pozdrawiam serdecznie, Ada!
    http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz świetne tempo w publikowaniu! Gratuluję! :) i oczywiście zgłaszam się do zabawy, usciski!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! I ja się zgłaszam i myślę już o zabawie u mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! :)
    Chętnie wezmę udział w Twoim candy, banerek już powieszony na blogu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ha też jestem łasa na taką kosmetyczkę !
    Biorę udział w zabawie, a banerek porywam do siebie :)
    Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No pewnie że się zgłaszam!! DecuPUG

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne drobiazgi więc staję w kolejce. Obserwuję Cię i czytam już od dawna :) a banerek oczywiście umieszczam u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Biorę udział, na FB udostępniłam : https://www.facebook.com/angelika.kauczor/posts/1158053984259177?pnref=story

    Dodałam na fb ( polubiłam) oraz na IG.

    OdpowiedzUsuń
  15. O ja też chcę taką cudną kosmetyczkę!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. O ja też chcę taką cudną kosmetyczkę!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się :)
    Obserwuje jako Kinga Myśliwiec
    Banerek na http://decuworld.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To i ja się przyłączam :) Banerek już podlinkowany

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię takie delikatne, dziewczęce wzory :) z chęcią się zapisuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne podarek :) więc się zapisuje, aby spróbować szczęścia - pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. oczywiście że się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje z okazji 200-wpisu! Z przyjemnością zgłaszam się do zabawy. Banerek już jest na blogu cytrulina.blogspot.com a na FB lubię jako Cytrulina Cytrulina
    Pozdrawiam! Piękne rzeczy tworzysz!

    OdpowiedzUsuń
  23. Z przyjemnością się zapisuję, a nawet więcej, bo przecież za taka ilość postów nagroda być powinna także dla Ciebie ;-), zapraszam więc również do mnie na candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow 200 wpisów !!! Wielkie gratulacje !!!
    Bardzo chętnie wezmę udział w Twojej zabawie, a banerek zabrałam do siebie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super rozdanie! :)
    Ja też zgłaszam się i biore udział :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakiś czas temu odkryłam Twój blog i podziwiam Twoje wyroby:-) Z przyjemnością ustawiam się w kolejce chętnych na Twoje cukiereczki :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja również przyłączam się do zabawy :) Wszystkie warunki spełnione :) Banerek już wisi na moim blogu :) Nagrody cudowne, może szczęście dopisze :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje! Życzę jeszcze większej satysfakcji z blogowania i kolejnych 200 postów, i kolejnych 200, i kolejnych... OJ! umiesz obchodzić się z maszyną do szycia, bo potrafisz wyczarować cuda. Ustawiam się w kolejce :) Liczę na łut szczęścia i z ogromną przyjemnością dołączam do obserwatorów:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakie cudne prezenty , różowe róże i uroczy słonik. Zgłaszam się do zabawy, pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow! Słonik fantastyczny. ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  31. i ja chętnie stanę w kolejce w zabawie i gratuluję wspaniałej liczby postów i życzę weny Agnieszko i radości z tego co robisz !!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczności :) Z wielką przyjemnością zapisuję się do zabawy :0
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję 200 posta i życzę kolejnych setek :)
    Grzecznie ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratulacje ...Najważniejsze jest to, że kochamy i popieramy rękodzieło....Super...Oczywiście, że nie może mnie zabraknąć...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też się zgłaszam:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Szczęścia wszystkim biorącym udział życzę:) ja nie bawię się :)
    A Tobie gratuluję 200 wpisu i oby tak dalej:)
    Pozdrawiam i wszystkiego dobrego życzę.

    OdpowiedzUsuń
  37. Chętnie wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Z chęcią dołączę do zabawy:) pozdrawiam wakacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  39. Super prezenty dla nas przygotowałaś :).

    Niestety od kilku tygodni mam problem z dodawaniem się do obserwatorów blogów ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli, to mnie nie zdyskwalifikuje, to zapisuję się :).

      Usuń
  40. Cudowności - o mało bym przeoczyła ten konkurs - wszystkiemu winna praca 10 godz dziennie + dojazd wykańcza mnie na tyle że nie ma mnie wszędzie tam gdzie chciałabym być :)
    Ale udało się !
    Zgłaszam się !
    naturalnie!!!
    Baner już jest u mnie.
    Cieszę się i czekam!

    OdpowiedzUsuń