Etykiety

niedziela, 31 stycznia 2016

Urodzinowy koniec z anonimowością! I wyniki urodzinowego GIVEAWAY :)

Z okazji pierwszych urodzin mojego bloga postanowiłam w końcu skończyć z anonimowością szytych przeze mnie rzeczy. Zaopatrzyłam się w metki/wszywki, które od dzisiaj wszywać będę w niemal wszystkie szyte przeze mnie rzeczy. 
Do ich zamówienie namawiali mnie przede wszystkim znajomi z pracy, którzy bardzo kibicują moim szyciowym zmaganiom. W końcu pojawił się sprzyjający zbieg okoliczności i mam swoje metki :)
Forma metek jest prosta i dzięki temu czytelna.
A teraz czas na to, na co z pewnością czekaliście! Wyniki losowania w ramach urodzinowego GIVEAWAY! Wasze zainteresowanie konkursem przerosło moje oczekiwanie! Bardzo dziękuję za każde zgłoszenie. 
Do wygrania była ta torba:
Losowanie przebiegało w ten sposób:
No i w końcu czas na ogłoszenie zwycięzcy!!!
Torba trafi do autorki bloga ONE OF A KIND - Teresy. 
GRATULUJĘ!
Bardzo proszę o kontakt mailowy i podanie adresu wysyłki. Gdy tylko go otrzymam od razu wyślę torbę :)

Już dziś mogę Was zapewnić, że konkursów u mnie na blogu będzie więcej. Pomału kroi się następny :)

18 komentarzy:

  1. Dzięki za udział w fajnej zabawie, gratulacje dla zwycięzcy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie gratulacje dla Teresy! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla Teresy :-)))Powodzenia w "szyciowym" biznesie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację, metki są idealne. Przede wszystkim, tak jak piszesz, bardzo czytelne - zawierają konkretne informacje. Gratuluję, wielki krok do przodu:)
    Dziękuję, również za zabawę i pozdrawiam ciepło.

    A tak świetnej torby gratuluję:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje i dziekuje za zabawe

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje a metka fanstastyczna

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Zwyciężczyni - pięknej torby, a Tobie - świetnej metki! :-)
    Dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Suuper ,ze masz swoje metki,wszywki :))) Na prawde Suuper :) Gratulacje posylam dla Szczesciary :)) A Tobie Dziekuje za zabawe :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super metki - gratuluję, że sie zdecydowalas

    dzieki za zabawę

    gratuluję szczesciarze

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla szczęściary.
    Metki-super sprawa, niech wszyscy wiedzą kto uszył takie cuda :)
    Pozdrawiam i dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję zwycięzcy:) A metki to świetny pomysł! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje i poytywnie zazdroszcze ;). A metki mnie powalily :P. So swietne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Serdecznie gratuluję, a Tobie bardzo dziękuję za konkurs :) Metki bombowe!

    OdpowiedzUsuń