Etykiety

poniedziałek, 5 września 2016

Komplet poduszek BMW

Oto poduszki BMW w nowej odsłonie. Tym razem zostałam zainspirowana przez pewną dziewczynę do uszycia właśnie takich. Jest to komplet poduszek o klasycznym kwadratowym kształcie z naszytym logiem BMW.
Poduszki różnią się od siebie wielkością. Ich wymiary są następujące: 40x40 cm, 35x35 cm i 30x30cm. Proporcjonalnie w każdej z nich dobierałam także odpowiednie wymiary loga.
Poszewki uszyte są z syntetycznego materiału dekoracyjnego (nazwy nie znam) o delikatnym połysku. Logo wykonałam z bawełny, którą usztywniłam termoliną.
Wiatrak i czarne koło obszyłam gęstym zygzakiem.
Mam nadzieję, że właściciel poduszek jest z nich zadowolony :)

14 komentarzy:

  1. Fajne :) Dla miłośnika tej marki idealne :) Wyglądają rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie fajowe :D Bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czaderski komplecik:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super komplet poduch dla miłośnika BMW :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poduchy wspaniałe .....właściciel jest na pewno szczęśliwy...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  7. Poduchy wspaniałe .....właściciel jest na pewno szczęśliwy...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  8. Super podusie dla fana BMW :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzie można zamówić taka poduszkę?😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o kontakt mailowy: agnieszka.szwajkowska@gmail.com

      Usuń