Etykiety

czwartek, 8 września 2016

Zestaw małego majsterkowicza

Myślicie, że w przypadku szytych zabawek dla kilkulatków w grę wchodzą tylko te dedykowane dziewczynkom? Jeżeli tak, to... jesteście w błędzie. Choć nie jest łatwo uszyć coś dla chłopca, to jednak czasami można odnaleźć fajny pomysł.
Ja szukając czegoś na prezent dla małego Jaśka postanowiłam uszyć mu zestaw narzędzi: młotek, śrubokręt i klucz. 
Narzędzia są dość dużych wymiarów. Uszyłam je w oparciu o własnoręcznie stworzone wykroje.

Śrubokręt ma ok 26 cm długości.
Całkowita wysokość młotka to 30 cm.
Z kolei klucz ma długość 28 cm.
Już jest w planach uszycie podobnego zestawu!

16 komentarzy:

  1. Świetny pomysł!!!! Młody na pewno się ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajniutki ! świetna alternatywa dla tych najmniejszych maluchów ^_^

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś niesamowita, narzędzia są bombowe, pomysł i wykonanie świetne :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zapewne w dzieciństwie cieszyłabym się z takich zabawek, ale ja zawsze lubiłam majsterkować hihi :)
    Pomysłowe te Twoje szyjątka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem Twojej inwencji twórczej:) świetnie to wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No no no istny zestaw małego majsterkowicza! Super jest!

    OdpowiedzUsuń
  7. Szytych narzędzi jeszcze nie widziałam, Niesamowity pomysł! Fajnie wyglądałaby jeszcze piła:)
    A co myślisz o zestawie dla sportowca, np. sztanga, hantle i piłka do rugby?
    Jestem pod wrażeniem Twojej kreatywności.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zestaw małego majsterkowicza i najważniejsze że po ich użyciu dom zostanie na swoim miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale odjazd! Niesamowity jest ten zestaw:) Świetnie to wymyśliłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw dla małego majsterkowicza i przede wszystkim bezpieczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekny komplecik :))) Suuper Ci wyszedl :)) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja!!! Pomysłowe, bezpieczne i nie do połamania!!! I nie z Chin hehe:) pozdrawiam i gratuluje Agnieszko świetnego pomysłu i wykonania!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. genialny pomysł! narzędzia są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł ! Ty masz wyobraźnie taką, że każdego zaspokoisz swoimi prezentami :)

    OdpowiedzUsuń