Etykiety

wtorek, 6 września 2016

Zośka - zadziorna street baletnica

Kaśkę już poznaliście, więc dziś przedstawiam wam jej siostrę: zadziorną Zośkę. 
To również zbuntowana baletnica, którą uszyłam w oparciu o zmodyfikowany przeze mnie wykrój dużego królika Tilda. 
Zośka zgodnie z życzeniem nowej właścicielki otrzymała miętową spódnicę tutu. Cała reszta stroju to moja inwencja. Tak więc do miętowej spódnicy dodałam bardzo wyrazistą koszulkę z bawełny w kolorowy geometryczny wzór oraz turkusową czapkę i getry. 
Do uszycia uszu użyłam obok bawełny jasnoszarą dzianinę.
Tak wyglądają obie królicze zbuntowane siostry :)

10 komentarzy:

  1. Obie pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No no :) baletnice w komplecie :) Świetnie wyglądają i cudownie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie! Wspaniale wyglądają w ich tutu, prawdziwe baletnice :D

    OdpowiedzUsuń
  4. I Kaśka i Zośka prezentują się fantastycznie :) Nowe właścicielki na pewno są nimi zachwycone :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nagroda do mnie dotarła:) bardzo dziękuję:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ piękne króliki. Ja ostatnio jestem zakochana w Tildach, mogłabym szyć je na okrągło, tylko czasu brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Królicze zbuntowane siostry są świetne! Oby więcej takich buntowniczek ;)

    OdpowiedzUsuń