Etykiety

środa, 7 września 2016

Poduszka podróżna pewnej IGI

Oto poduszka podróżna, którą uszyłam zgodnie z projektem pewnej Igi.
Iga poprosiła mnie o jej uszycie. Wysłałam jej zdjęcia wszystkich materiałów, które posiadam. Wybór padł na bawełnę w egzotyczne ptaki. Do niej zaproponowałam ciemnoniebieskie minky.
Iga poprosiła mnie także o naszycie na poduszce IG GY zgodnie z rozmieszczeniem, które widzicie. Jako, że bawełna jest bardzo pstrokata, żeby napis ten był widoczny musiałam naszyć filcowe literki na czarne filcowe koło i dopiero takie elementy naszyć na poduszkę
Tak wygląda historia tej spersonalizowanej poduchy :)

11 komentarzy:

  1. Fajne połączenie materiału w ptaki z materiałem minky :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna poducha. I ten napis świetnie wygląda. Podoba mi się bardzo :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapitalna:) Świetny materiał:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super poducha ;) Materiał z ptaszkami jest rewelacyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa poducha ;) Podoba mi się połączenie tego granatowego minky z ptasim materiałem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna :) Pięknie wygląda :) Takie wykonanie jest rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna poduszka, a materiał jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie ze tak u Ciebie można sobie dobrać co sie chce:) poduszka bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń