Etykiety

czwartek, 22 września 2016

Jesienny komplet w stylu etno

Stało się! Mamy jesień! Oby zima późno do nas dotarła i jak najdłużej przyjemnie za oknem było.
Jednak nie ma co ukrywać, chłodniej jest niż latem. Mam więc dziś dla Was jesienny zestaw maluszka - czapeczka i apaszka w stylu ETNO.
Uszyłam go na jedną z wymianek.
Komplet ten składa się z prostej apaszki z regulowanym obwodem dzięki zastosowaniu 2 napów. Do tego uszyłam czapeczkę w stylu baenie - czyli dłuższa czapka luźno opadająca z tyłu, a nie opinająca czubek głowy.
Cały komplet jest dwustronny. Z jednej strony dzianina etno, z drugiej dzianina w kolorze koralowym.
Do kompletu dołożyłam opaskę w stylu pin up. Uszyłam jaz tej samej koralowej bawełny, którą użyłam szyjąc czapkę i apaszkę. Do niej dołożyłam 2 wymienne kokardy.
Cały zestaw prezentuje się tak :)

15 komentarzy:

  1. Bardzo fajne rzeczy zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw. Bardzo podoba mi się kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny komplecik,bardzo podobają mi się takie wzorki i kolorki :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że komplecik jest dwustronny :) Piękne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo że komplety piękne, mówię im nie- nie chcę ani zimnej jesieni ani zimy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super komplecik! Ja bardzo lubię wzorki etno,szczególnie latem i jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny komplecik :) Super, że taki dwustronny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestaw jest rewelacyjny. Bardzo pomysłowy:)
    Świetnie go uszyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale uroczy komplecik :) Genialny pomysł z dwustronnością, a wymienne kokardy to hit :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Extra! Będą pasować do jesiennej kolorowej aury :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny :) szczerze mówiąc to taki komplecik i ja bym chętnie założyła, bo bardzo lubię etno motywy :)

    OdpowiedzUsuń