Etykiety

sobota, 17 grudnia 2016

Podaj dalej - kto chętny?

Łooo matko! Szczerze przyznam, że zapomniałam już o fakcie mojego zapisania się do tej zabawy. A zapisałam się do niej w marcu na blogu Życie bez nudy. Zasady są jednak takie, że osoba, która organizuje zabawę ma na wysyłkę swoich paczek 365 dni!
Paczka dotarła do mnie w kilka dni temu - takie śliczne rzeczy w niej znalazłam.
I teraz to ja ogłaszam zabawę u siebie!

Zasady:
1. Pierwsze 3 osoby, które pod postem zostawią komentarz z chęcią kontynuowania tej zabawy otrzymają ode mnie paczkę niespodziankę.
2. Na wysłanie paczek mam 365 dni (ale postaram się to zrobić wcześniej)
3. Osoby, które ode mnie otrzymają paczkę muszą ogłosić zabawę Podaj Dalej u siebie.
4. Zabawa dla osób prowadzących blog na terenie europy (zastrzegam jednak, że te z osób, które nie mieszkają w Polsce, a zgłoszą się od zabawy, muszą podać mi adres wysyłki paczki na terenie Polski).

No to czekam na zgłoszenia :)

10 komentarzy:

  1. zgłaszam się a co tam ,ja rozdawałam cały rok:)
    i nie kończę na tym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapisane :) zgłoszę się po adres bliżej wysyłki :)

      Usuń
  2. Ja również z wielką przyjemnością zgłoszę się do zabawy :)
    http://30carpediem30.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapisane :) zgłoszę się po adres bliżej wysyłki :)

      Usuń
    2. Proszę prześlij mi na maila (agnieszka.szwajkowska@gmail.com) dane do wysyłki.

      Usuń
  3. A co tam jak się bawić to się bawić i ja się zgłaszam:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapisane :) zgłoszę się po adres bliżej wysyłki :)

      Usuń
    2. Proszę prześlij mi na maila (agnieszka.szwajkowska@gmail.com) dane do wysyłki.

      Usuń