Etykiety

poniedziałek, 5 grudnia 2016

Ciepłe folkowe otulenie

Pierwsze ciepłe dresówkowe komplety na zimę w wersji folklove spodobały się niejednej osobie. Jeszcze tego samego dnia po opublikowaniu posta z nimi zostałam poproszona o uszycie kolejnego takiego zestawu, tylko w czarnej kolorystyce. 
Jednak ostatecznie nie tylko kolor różni te zestawy.
Folkowa aplikacja na tej czapce jest większa niż na poprzednich - to nie był celowy zabieg. Przyznać muszę, że szyjąc tą czapkę byłam święcie przekonana, że poprzednie zestawy też miały tej wielkości aplikację. Myliłam się, ale ta wersja też bardzo fajnie wygląda.
Z kolei komin na życzenie zamawiającej uszyłam jeszcze szerszy niż poprzednio. Ten ma szerokość nie 35 cm a 45 cm i jest na prawdę bardzo wysoki. Początkowo uszyłam go o takiej samej długości jak porzednie - 140. Przy takiej szerokości zbyt mocno się rolował przy oplątywaniu i uciskał - nie przewidziałam tego. Ostatecznie wiec musiałam go przedłużyć o 40 cm - ma więc długość 180 i teraz jest ok.
Jak widzicie robię wszystko, żeby spełnić życzenia osób zainteresowanych moimi wytworami :)
Kolejny komplet w tej samej kolorystyce już się szyję.
Przed świętami wezmę chyba wolne w pracy, żeby zdążyć ze wszystkimi zamówieniami ;)

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładny komplet, a szersza wstawka wygląda fajnie
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Folkowe wzory uwielbiam :) bardzo fajny komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł :) Rewelacyjne i perfekcyjne wykonanie jak zawsze :) Super kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzorki wiecznie modne i piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A w ten komin to wsuwa się głowę i już? Czy trzeba się zawijać?

    Poszukuję takiego wąskiego gdzie głowę się wsadza (taka wąska tuba).

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest piękny komplet , ale to chyba dla młodej osóbki

    OdpowiedzUsuń
  7. komplety w obu zestawach kolorystycznych wyszły świetnie!
    miałabym chyba problem z wyborem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw. Na jarmarku, w którym brałam udział wszelakie wzory folkowe cieszyły się ogromnym powodzeniem.

    OdpowiedzUsuń