Etykiety

wtorek, 6 grudnia 2016

Grafitowa filcowa torba z kocim motywem

Po raz pierwszy uszyłam torbę z grafitowego filcu. Muszę przyznać, że jestem nią zachwycona, bo filc ten wygląda genialnie.
Na życzenie na torbie znalazł się kot. Na tą aplikację wybrałam jasnoszary cienki filc. To połączenie na żywo wygląda genialnie.  Niestety ta pora roku jest bardzo kłopotliwa jeżeli chodzi o zrobienie ładnych zdjęć. Krótki dzień uniemożliwia ich robienie choćby o godz. 16:00. Także na zdjęcia zostają mi 2-3 dni w tygodniu. A trafić w pogodę jest teraz jeszcze trudniej. Deszczowo jest u nas na północy i stąd jakość zdjęć beznadziejna.
Także na słowo musicie mi uwierzyć, że ta torba wygląda genialnie! ;)

18 komentarzy:

  1. śliczna torba:)
    mam troche filcu, muszę pomyśleć i coś sobie uszyć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wierzę :) Uwielbiam Twoje kocie torby.
    Próbowałaś używać programu do obróbki zdjęć? To się przydaje szczególnie wtedy gdy ciężko o światło dzienne. Z darmowych programów GIMP jest bardzo prosty w obsłudze i na prawdę daje rade :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała torba. Bardzo mi się motyw kotka podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkie kocię :) teraz moda na kocie wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna torba! Kot prezentuje się dostojnie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna torba, z resztą jak każda, która wyszła spod Twojej maszyny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wierzę i widzę, że jest genialna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest genialna, potwierdzam "osobiście" ;) bardzo solidnie wykonana, po prostu piękna! Uwielbiam ją :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kocia torba:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna, a wzór kotka bardzo dostojny

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna torba, akurat dla kociary jak ja:)

    OdpowiedzUsuń