Etykiety

środa, 21 grudnia 2016

Energetyczny zestaw kuchenny

Dziś, w ten ponury dzień przychodzę do Was z bardzo energetycznym kompletem kuchennym.
Uszyłam go dla znajomej. Powiem Wam, że taki zestaw kolorystyczny idealnie pasuje do bardzo pozytywnych i zawsze uśmiechniętych ludzi, takich właśnie jak pewna Weronika, dla której ten komplet powstał. Kolory wybrała sama i pasują one do niej idealnie :)
Zestaw składa się, jak widać, z fartuszka i rękawic kuchennych.
Fartuszek ma klasyczny krój. Intensywna i jaskrawą zieleń stonował nieco przytłumiony pomarańcze.
I do tego powstały dwustronne rękawice w tych samych kolorach.
Tutaj muszę się przyznać, że chciałam w końcu uszyć idealne rękawice kuchenne. Wydrukowałam wiec odnaleziony w internecie wykrój w 2 rozmiarach S i M (te drugie określone były jako uniwersalne). Uszyłam te w rozmiarze M i wyszły małe - przylegające bardzo do dłoni, z krótkim kciukiem i niezbliżone do rozmiaru klasycznych rękawic kuchennych. Nie pozostało mi nic innego jak po raz kolejny skorzystać z mojego własnego wykroju i uszyć duże rękawice. A te mniejsze dałam gratis znajomej ;)

9 komentarzy: