Etykiety

środa, 28 grudnia 2016

Elsa z Kariny Lodu - to musiało się tak skończyć

Mam blisko siebie pewną małą miłośniczkę księżniczek wszelakich i bajki "Kraina Lodu". Ma 2,5 roku i na moje pytanie, czy lubi Świnkę Peppę odpowiedziała, że nie. Także pomysł na prezent gwiazdkowy w postaci tej poduszki upadł. Musiałam się przełamać i uszyć poduszkę z księżniczką Elsą. 
Oto efekt!
Dlaczego napisałam, że musiałam się przełamać? Bo wiedziałam, że ta poduszka będzie bardzo pracochłonna, bo oddanie uroku postaci z bajek Disney'a nie należy od zadań łatwych. 
Ta aplikacja wymagałam ode mnie sporo cierpliwości. Szczególnie fryzura - góra włosów jest kilkuwarstwowa, a warkocz składa się z wielu elementów osobno naszywanych.
Nos i rzęsy wyszyłam ręcznie.
Podstawę poduszki uszyłam z połączenia amarantowej bawełny w kropeczki i miętowego minky - kolory te pasują do pokoju nowej właścicielki poduszki.
Na koniec nieskromnie przyznam, że z efektu końcowego jestem dumna :D

16 komentarzy:

  1. Super! Nic dziwnego, że jesteś zadowolona! Mała miłośniczka Krainy Lodu też będzie! Widać, że poduszka bardzo pracochłonna, ale śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. No rewelacja! Wspaniale to wygląda, ale faktycznie kosztowało dużoooooo pracy :) efekt niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no widać ze dużo pracy wlozyłaś w te podusię

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! Ach, gdyby moje dzieci miały taką ciocię to nosilibyśmy Cię na rękach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale oddałaś jej urok, fryzura jest kapitalna bez dwóch zdań ale i buzia jak oryginał

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna :) Idealnie oddałaś krzywy uśmiech Elsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Elsa to ulubiona bohaterka wielu małych dziewczynek:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo efektowna podusia:) Pięknie wyszła:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie Ci ta poduszka wyszła, myślę, że była warta wysiłku :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Według mnie - wyszło ci wspaniale. Nie ma co się bać bardziej czasochłonnych prac. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wygląda. I teraz piosenka chodzi po głowie :) Mam tę mooooooooc :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń