Etykiety

środa, 7 grudnia 2016

Dwa kocyki minky w bardzo słodkiej i radosnej odsłonie

Mam dziś dla Was dwa bardzo słodkie kocyki minky dla dziewczynek.
Słodkość tą zapewnia pastelowo-różowe minky, które wykorzystałam zgodnie z życzeniem zamawiających do uszycia kocyków.

Pierwszy z nich to połączenie pastelowo-różowego minky z bardzo energetyczną i pozytywną bawełną w kolorową łączkę. Ten kocyk wygląda niesamowicie radośnie. Bawełnę tą połączyłam już kiedyś z fioletowym minky i również wyglądała super.
Drugi kocyk, to połączenie tego samego minky z popularnym wzorem bawełny w sowy. Tą bawełnę połączyłam całkiem niedawno z ciemnoróżowym minky i też wyglądało to extra.
Oba kocyki wyglądają bardzo urocze i zostały określone jako "babskie". No są "babskie" bo właśnie dla dziewczynek zostały uszyte :)

11 komentarzy:

  1. I znowu u Ciebie bardzo pracowicie. Kocyki są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz racje, nie tylko piękne ale też bardzo cukierkowe :) Takie uwielbiam najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mięciutkie i bardzo urocze cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cuda :) kusisz mnie bardzo :) jak już będę miała 100% pewności kto siedzi w środku to się zwrócę z konkretnym dziecięcym zamówieniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O WOW! Kolejny potomek się szykuję :) cudowne wieści! Gratuluję :)

      Usuń
  5. Śliczniusie:) Fajne materiały i kolorystyka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne sa:) minky to chyba fajny materiał:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne sa ^_^ spałabym pod takim ;)

    OdpowiedzUsuń