Etykiety

czwartek, 22 grudnia 2016

Efekt dwóch wymianek bożonarodzeniowych

W tym roku wzięłam udział w trzech blogowych wymiankach bożonarodzeniowych. Efekt pierwszej z nich i jednocześnie największej ze wszystkich mogliście zobaczyć kilka dni temu.
Dziś pochwalić się chciałam efektami kolejnych dwóch wymianek.

Pierwsza z nich to wymianka świąteczna zorganizowana na stronie Rączka Made. Parę wymiankową stworzyłam tam z Teresą prowadzącą blog Teresa i jej prace.
Zgodnie z zasadami w paczkach miała znajdować się kartka z życzeniami, coś do picia i coś słodkiego związanego ze świętami, przydasie oraz jakiś drobiazg związany ze świętami. 
Do zasad się dostosowałam :). Mam nadzieję, ze wszystko przypadło do gustu Teresie :)
Ja jestem bardzo zadowolona z paczki od Teresy. Znalazłam w niej takie cudne rzeczy :)
Druga z wymianek, to zabawa zorganizowana na blogu Moje cudawianki. Zgodnie z jej zasadami w paczce miało znaleźć się coś związanego ze Świętami Bożego Narodzenia, coś słodkiego i coś do picia oraz prydasie. Wymianka była łańcuszkowa.
Ja swoją paczkę wysłałam do Marty prowadzącej blog Martuszka Art- jak widzicie moja paczka spełniła wymagania ;)
Do mnie z kolei paczkę wymiankową wysłała Klara prowadząca blog Szydełkowa galeria. Oto co znalazłam w skromnej ale bardzo miłej paczce od niej:

8 komentarzy: