Etykiety

poniedziałek, 19 grudnia 2016

Czuć już zapach świąt!

Dziś mam dla Was kolejną porcję dekoracji bożonarodzeniowych, jakie w tym roku wykonałam.
Po pierwsze nowość u mnie, czyli bombki ze styropianowych kul otulonych bawełną.Powstają bez szycia, ale nie są bezproblemowe w wykonaniu. Miałam problem ze zrobieniem wykroju na poszczególne elementy, tak żeby pasował idealnie. Ostatnie bombki prezentują się tak:
Zestaw czerwonych bombek z koronkami.
A teraz powrót do filcowych dekoracji: 
Zawieszki serca w świątecznych kolorach.
A to mała gromada hitowych czerwononosych reniferów.
No i jeszcze szyte elfie choinki :)

12 komentarzy:

  1. Wspaniałe dekoracje :)Podobają mi się szczególnie choineczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Choineczki i reniferki najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czuć czuć z takim wystrojem wokoło :)
    pozdrawiam świątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Elfie choinki są przecudne. Wszystkie Twoje prace mi się podobają, ale te choinki sa najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. OOOO jaki wybór dekoracji :) śliczne wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czasem wydaje sie proste, na pozór, a w realu trzeba pomyslec by efekt był okazały , piękne prace

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne dekoracje :) Twoje choineczki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne ozdoby :) Najbardziej urzekające są jednak te choineczki, wyglądają fantastycznie! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne i pomysłowe ozdoby przygotowałaś! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękności Agnieszko przygotowałaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne, choineczki bardzo urocze :D

    OdpowiedzUsuń