Etykiety

poniedziałek, 29 stycznia 2018

Trzy zestawy kosmetyczek

Znajoma myśląc o gwiazdkowych prezentach dla najbliższych poprosiła mnie o uszycie 3 zestawów kosmetyczek. Każdy składa się z kosmetyczki XXL (ok 32 cm szerokości, 33 cm wysokości i dno o szerokości 7 cm) oraz małej kosmetyczki idealnej do torebki (22 cm szerokości i 17 cm wysokości)

Pierwszy zestaw uszyłam z pięknej bawełny z łowickim wzorem i kogutami. W środku znajduje się czerwona bawełna w groszki.
Drugi powstał z bawełny w kolorowe piórka. W środku z kolei znajduje się bordowa bawełna w kropeczki.
Trzeci powstał z bawełny typu home dero w białą grafikę na czarnym tle. W środku znajduje się czerwona bawełna w kropeczki.
Podobno wszystkie kosmetyczki tak bardzo spodobały się nie tylko mojej znajomej, ale również jej partnerowi, że trudno im było się z nimi rozstać i zapakować je na prezent ;)

8 komentarzy:

  1. mnie urzekły najbardziej te z motywem folkowym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. poszalałąs z szyciem jak zawsze urocze kosmetyczki ta duża naj:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam je :) Tworzysz wręcz idealne kosmetyczki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, szczególnie te ostatnie, bardzo lubię takie mocne, graficzne wzory. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dziwię się że chcieli je zatrzymać wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne :) bardzo podoba mi się folk na szarym tle ale oczywiście faworyty to piórka :)

    OdpowiedzUsuń