Etykiety

sobota, 20 stycznia 2018

Jedyny w swoim rodzaju upominek na Dzień Babci

Już jutro Dzień Babci! W takim razie to najwyższy czas na pokazanie Wam co uszyłam na życzenie znajomej - 3 fartuszki kuchenne z napisami SUPER BABCIA!  Bo tak się składa, że ma ona w rodzinie 3 super bacie, które takie fartuszki dostaną już jutro :)
Każdy z fartuszków uszyłam z granatowej bawełny w duże gwiazdy - bo przecież niemal każda babcia to gwiazda gotowania :)
Żeby jednak nie było, że wszystkie będą takie same, to każdy z nich ma inny kolor kieszeni i troczki:
- amarantowe w małe małe gwiazdki;
- kremowe w małe brązowe gwiazdki;
- szare w małe białe gwiazdki.
Napisy na kieszeniach namalowałam specjalna farbą do tkanin.
I co powiecie na taki upominek?

9 komentarzy:

  1. super, też bym mogła dostać taki upominek

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski! Super pomysł, spersonalizowany, i zrobiony ręcznie a nie w jakiejś chińskiej fabryce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesliczne fartuszki.Superprezent.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    Animation

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezent super!!! Szkoda ze ja nie mam juz żadnej babci...

    OdpowiedzUsuń