Etykiety

poniedziałek, 8 stycznia 2018

Nietypowy komplet z motywem jeleni

Takie upominki znalazła pewna Ewa pod choinką! Jej siostra poprosiła mnie o uszycie dla niej fartuszka w renifery w komplecie z kosmetyczką XXL. Wszystko to w połączeniu z amarantowymi dodatkami. Wyszedł taki nieoczywisty, ale bardzo fajny komplet.
Fartuszek ma standardowe wymiary dla szczupłej, dorosłej osoby. Ten genialny materiał w jelenie super ożywiły amarantowe troczki i kieszeń. 
Z kolei kosmetyczka ma w środku amarantową podszewkę.
I co powiecie na takie nietypowy zestaw?

10 komentarzy:

  1. Jak dla mnie nietypowe połączenie, ale tutaj się sprawdziło :) Super wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo! Sam materiał w jelonki - piękny, róż w takim odcieniu - uwielbiam.
    A wszystko razem - rewelacja!
    I pewnie szkoda byłoby mi brudzić taki piękny fartuszek :-P

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wygląda. Oryginalny zestawik.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie bomba! Świetne połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kapitalny zestaw! Tkanina w jelonki bajer!, a już połączenie kolorystyczne po prostu mega!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten amarant to był strzał w 10! Genialnie się komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne połączenie kolorów!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. super! bardzo podoba mi sie to urozmaicenie żywym kolorem :)

    OdpowiedzUsuń