Etykiety

wtorek, 16 stycznia 2018

Torebka przekazana na licytacje WOŚP

W tym roku oprócz lisiej poduszki podarowałam na lokalną licytację organizowaną podczas 26. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy także prostą torbę z wieloma kieszeniami.
Długo zastanawiałam się, co jeszcze uszyć oprócz poduszki.
Z pomocą przyszli mi znajomi, którzy postawili na torbę. Ten model to mój ostatni hit i wiedziałam, że na pewno znajdzie się chętna osoba do jej wylicytowania. 
W środku torebki umieściłam bordową podszewkę w kropeczki, która prezentuje się genialnie :)
Torebka została wylicytowana za bardzo przyzwoitą kwotę!
Oby się dobrze nosiła :)

10 komentarzy:

  1. Czadowa jest! A ta podszewka jest idealna - zaden inny wzor i kolor chyba nie prezentowalby sie lepiej :)
    planowałam u Ciebie zamówić taką torbę, ale póki co muszę się wstrzymać, bo podoba mi się jeszcze inna i... jestem rozdarta. Muszę przyoszczędzić trochę gotówki i kupić dwie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna szczytny cel:)
    kropki w środku ekstra:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała :) A co najważniejsze na szczytny cel :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te torby i nie dziwię się, że poszła za zacną kwotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dziwię się, torba wygląda kapitalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    Animation

    OdpowiedzUsuń
  7. Super i te groszki urocze :)

    OdpowiedzUsuń