Etykiety

wtorek, 14 lutego 2017

Poszewka z logiem BMW

Kiedy szyłam pierwsze poduszki z logiem BMW za każdym razem wydawało mi się, że stoją przed mega wyzwaniem. Bo przecież musi być równo, nie może się marszczyć itd. Ale jak to mówią, praktyka czyni mistrza. I teraz, dzięki temu, że tyle razy o poduszki z tym logiem byłam proszona, nie jest już ono dla mnie ani trochę problematyczne. 

Dziś mam dla Was nowość, która w okolicach na dniach ( w okolicach Walentynek) ma dotrzeć do Anglii - biała poszewka na poduszkę z logiem BMW.
Nie różni się ona zasadniczo niczym od kwadratowych poduszek BMW. Wszystkie dobrane wymiary są identyczne.
Porównując jednak tą poszewkę do wcześniejszych moich poszewek zapinanych na zamek, to jest to pierwsza, w której zamek mieści się na dole (od spodu poduszki) i nie jest ukryty pod listwą, a zasłonięty idealnie dopasowaną ilością materiału.
I co powiecie na białą poszewkę z logiem BMW?

9 komentarzy: