Etykiety

piątek, 3 lutego 2017

Komplet pościeli do dziecięcego łóżeczka

Niedawno, na specjalne życzenie, uszyłam komplet pościeli do łóżeczka dziecięcego. Składa się on z kołderki, poduszki i ochraniacza modułowego.
Każdy element wykonany jest z tych samych materiałów: szarej bawełny w gwiazdki i miętowego minky.

Kołderka ma wymiary 135 x 100 cm. W jej środku znajduje się ocieplina odzieżowa o grubości 2 cm. Z kolei poduszka ma wymiar 40x60 cm - czyli jest to klasyczny rozmiar dziecięcej poduszki do spania.
Kołderka, to w sumie nic innego jak kocyk minky w nowym, jak dla mnie, wydaniu. A dlaczego w nowym? Bo w przeciwieństwie do wszystkich poprzednich kocyków nie ma on wywijanego minky tworzącego ramkę po stronie bawełny. Dla mnie taka wersja też wygląda genialnie i wiem już, że niedługo uszyję kolejne tego typu koce i kocyki :)
Ochraniacz modułowy składa się z 6 poduszek. W przeciwieństwie do poprzedniego uszytego przeze mnie ochraniacza te poduszki wypełnione są klasycznym sylikonowych puchem, a nie ociepliną odzieżową.
Każda  z poduszek ma wymiar 30 x 30 cm i posiada 8 cienkich troczków do przywiązywania jej do łóżka. Troczki uszyłam samodzielnie z bawełny w gwiazdki.

14 komentarzy: