Etykiety

poniedziałek, 6 lutego 2017

Szyte literki: KAMA

Dziś przychodzę do Was z krótkim imieniem KAMA w groszkowej, pastelowej odsłonie!
To imię uszyłam dla mojej znajomej, której córeczka narodzi się już niebawem.
Kama nie jest zdrobnieniem, to pełna wersja imienia.
Do uszycia literek zostały wybrane bawełny w groszki w różowym, miętowym i szarym kolorze, które wykorzystałam w takiej kombinacji. 
Literki miały być proste i szersze niż np. w imieniu Aurelia. Generalnie to węższe literki robię w długich imionach, żeby zgrabniej wyglądały.

11 komentarzy:

  1. świetne literki!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. "na żywo" prezentują się jeszcze lepiej :) nie mogę się doczekać kiedy wszystko zawiśnie na swoim miejscu :) Agnieszko uzależniasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O niespotykane imię, a literki fantastyczne :) Bardzo mi się podoba kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmieniłaś zdjęcie profilowe :) ale pieknie, nie poznałabym Cię :)literki są słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne :) uwielbiam takie słodkie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Literki w kropeczki są super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od zawsze podobają mi się takie dekoracje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne literki, ale mam na imię Kamila, a Kama jest to poniekąd skrót mojego imienia więc nie jestem obiektywna :D Ale i tak bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń