Etykiety

niedziela, 12 lutego 2017

Podaj dalej - paczki wysłane

Pod koniec zeszłego roku zapraszałam Was do udziału w zabawie Podaj Dalej.
Dla trzech pierwszych zgłoszonych osób miałam przygotować paczki niespodzianki.  Żeby jednak paczki trafiły choć trochę w gust osób, dla których je przygotowałam do każdej z nich skierowałam pytania o preferencje kolorystyczne oraz ulubione motywy. Na tej postawie przygotowałam paczki :)
Motywem przewodnim moich paczek były praktyczne kosmetyczki, które personalizowałam w oparciu o uzyskane od dziewczyn informacje. Do każdej kosmetyczki dołożyłam coś jeszcze. Paczki nie są identyczne, ale starałam się, by wartość każdej z nich była równa.

Dla Asi prowadzącej blog Asikowy Kącik powędrował zestaw kwiatowy z kolorem niebieskim w roli głównej. Mała folkowa kosmetyczka z miętowym wnętrzem (idealna do torebki) oraz trzy tulipany w granatowo-białe romby.
Dla Carpediem prowadzącej blog Radość Tworzenia, która lubi szarości i turkusy oraz zwierzęce motywy przygotowałam "słoniowy zestaw". Składa się on z dużej kosmetyczki z miętowym wnętrzem oraz słonika w postaci breloczka z szarej tkaniny tapicerskiej z turkusowymi uszami i ogonem.
Dla Reni prowadzącej blog to co mam w głowie... lubiącej koty przygotowałam małą kocią kosmetyczkę idealna do torebki. Do kosmetyczki dołączyłam własnoręcznie przygotowaną przeze mnie biżuterię filcową - wisior i kolczyki.
Wiem, że paczki do dziewczyn już dotarły. Teraz u nich wypatrujcie kontynuacji zabawy :)

15 komentarzy:

  1. Przepiękne prezenty :) Dziewczyny muszą być zachwycone :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje raz jeszcze:)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i praktyczne prezenciki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paczkę odebrałam w piątek. Prezenciki są cudowne! Dziękuję bardzo :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje kosmetyczki są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się słonikowy zestaw, przeuroczy. :D Kwiatowy i z kotami też są bardzo ładne. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nagrody cudne:) jeszcze raz dziękuję. Przy okazji również mogę poprosić o podlinkowanie do siebie:).

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe prezenty Agniesiu :) Dziewczyny na pewno będą zachwycone z Twoich podarunków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocia kosmetyczka jest urocza =^.^=
    <3

    OdpowiedzUsuń
  10. super :) na pewno sie wszytstko bardzo spodoba i przyda :)

    OdpowiedzUsuń