Etykiety

piątek, 8 grudnia 2017

Podaj dalej - kto chętny?

Po raz kolejny w tym roku zapraszam Was do zabawy PODAJ DALEJ!

Ja swoją paczuszkę dostałam od Reni prowadzącą blog to co mam w głowie
W paczce były takie cudeńka:
Teraz czas na zabawę u mnie! Zasady są proste:
Zabawa tylko dla osób aktywnie prowadzących bloga.
2 pierwsze osoby, które wyraża w komentarzu chęć udziału w zabawie otrzymają ode mnie upominki.
Na wysłanie paczek mam 365  dni - ale postaram się to zrobić wcześniej. 
Osoby, które otrzymają ode mnie zobowiązane są ogłosić kontynuację zabawy u siebie.
Po zapisaniu się proszę o przesłanie do mnie maila z adresem - na pasku bocznym znajduje się formularz kontaktowy :)

9 komentarzy:

  1. dziękuję za udział w moim podaj dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne prezenciki
    chętnie się zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! I zapisuję Cię na liście do wysyłki :)

      Usuń
  3. Ty u mnie, ja u Ciebie, bardzo chętnie zapisuję się do "Podaj dalej". Powoli kompletuję niespodzianki dla swoich dziewczyn, więc poniekąd wymienimy się drobiazgami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! To i ja Ciebie zapisuję na liście od wysyłki :)

      Usuń
  4. przepiękna paka, jest co podziwiać:)

    OdpowiedzUsuń