Etykiety

środa, 13 grudnia 2017

Must have - KOSMETYCZKI

Moje kosmetyczki mają coraz większe grono fanów. Z tego powodu szyję ich całkiem sporo przez cały rok. Czas dziś na pokazanie Wam nowych modeli w nowych wzorach.
Na początek 2 kosmetyczki XXL mieszczące sporo kosmetyków, które idealnie nadają się na dłuższe wyjazdy. Pierwsza ma ok wymiary ok 32x32 i dno o szerokości ok 7 cm.
Druga ma wymiary ok 38 x 28 i dno o szerokości ok 8 cm. 
A teraz 3 małe, płaskie kosmetyczki idealne do torebki :) Każda inna, bo każda kobieta jest jedyna w swoim rodzaju i każda z nas może mieć swoją jedyną i niepowtarzalną kosmetyczkę :)

10 komentarzy:

  1. Rewelacyjne są, więc nie dziwię się, że mają wielu fanów :) Jestem jednym z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kosmetyczek niegdy dostateg , z jeleniami faj i różami

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne :) Uwielbiam tą różnorodność :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale swietne i całe kosmetyczki i materiały z których je szyjesz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne jak zwykle :) i ja swoją też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszytskie sa super :) ale najpiękniejszy materiał ten z jeleniami a najsłodszy oczywiście z liskami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jelonki i liski wymiatają - jakoś tak mi leśno ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta pierwsza - szykowna, nieco świąteczna - bardzo mi się podoba :)
    i ta w liski - no śliczna jest :)

    OdpowiedzUsuń