Etykiety

czwartek, 14 grudnia 2017

Elfie choinki

W zeszłym roku powstał u mnie cały las szytych choinek. W tym roku nieco skromniej u mnie nie tylko z choinkami, ale wszelkimi świątecznymi dekoracjami. Nie oznacza to jednak, że leniuchuję i nie szyję, bo szyję w tym przedświątecznym okresie niemal nieustannie. Staram się, żeby każdy, kto się do mnie zgłosił, mógł bliskich w święta obdarować wyjątkowymi rzeczami,

Wracając jednak do choinek, to w tym roku powstały u mnie takie 4 delikatne elfie choinki.
2 z nich powędrują do sąsiadów, którzy odbierają wiele z moich paczek, kiedy ja jestem w pracy. Takie świąteczne upominki będą fajnym podziękowaniem.

9 komentarzy:

  1. fajnie wyglądają te zakrecone "noski"

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne choineczki, oczarowała mnie ta czerwona, wygląda szałowo :D Myślę, że to fantastyczny upominek - ja byłabym zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń
  3. te elfie choinki są sliczne :) najbardziej podoba mi sie ta czerwona i zielona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Szczególnie te trzy razem! Piękna dekoracja :-)

    Zapraszam na moje candy :-)
    https://oo-lexiesart.blogspot.com/2017/12/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Są mega urocze i takie fikuśne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zielona i czerwona to moi faworyci w tym roku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne choineczki, super sąsiedzi na pewno docenią taki gest.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne choineczki, super sąsiedzi na pewno docenią taki gest.

    OdpowiedzUsuń
  9. Choineczki piękne i oryginalne - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń