Etykiety

czwartek, 26 stycznia 2017

Dekoracyjne zasłony i kosz na zabawki XL w motyle

Dziś przychodzę do Was z zestawem do pokoju małej istotki. To kosz na zabawki i dekoracyjne zasłonki z pozytywną chmarą kolorowych motyli.
Kosz, to totalna nowość, wśród koszy mojego autorstwa. Tym razem jego zewnętrzną warstwę uszyłam z połączenia bawełny w dwóch wzorach: szarej bawełny w grochy oraz bawełny w kolorowe motyle, z której uszyłam również zasłonki.
W środku kosza znalazła się podszewka z jasnofioletowej bawełny w groszki. 
Kosz ma 60 cm wysokości i ok 40 cm średnicy, spokojnie pomieści więc sporą liczbę zabawek.
Zasłonki mają długość 160 cm i szerokość całkowitą ok 72 cm. Góra wykończona jest od spodu taśmą marszczącą o szerokości 5 cm. Po zmarszczeniu każda z zasłonek osiąga pożądana szerokość - 25 cm. Są to zasłonki dekoracyjne, do których uszyłam także troczki do ich podwiązywania.
Dla mnie jest to bardzo fajny, wiosenny zestaw, który idealnie rozweseli dziecięce wnętrze :)

14 komentarzy:

  1. Śliczny ten kosz i faktycznie masywny:).

    OdpowiedzUsuń
  2. zapachniało wiosną a kolorki super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No rewelacja :) Super prace :) A kosz prezentuje się cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne sa te kolory Agnieszko! Gratuluje pomyslow!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny komplecik. Kosz jest fantastyczny a zasłony sprawiają bardzo wiosenne i radosne wrażenie. Piękne wyposażenie pokoju. :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż zapachniało wiosną :) Świetny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny zestaw :) wiosenny i przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny zestaw :) kusisz ciągle czymś nowym, a ja tak patrzę i kombinuję... Mój ślubny Cię znienawidzi : P

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw, aż mnie kusi zamówić taki kosz 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow jestem pod wrażeniem super pomysł :) będę musiała spróbować uszyć coś takiego z moich starym zasłon. Zrezygnowałam z nich ponieważ u mnie w mieście sklep otworzył producent drewnianych żaluzji o których marzyłam już od bardzo długiego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny materiał, żeby uszyć zasłony na wymiar. Moja córeczka ucieszyłaby się z takich motylków na oknie <3. Zainspirowałaś mnie muszę się rozejrzeć za podobnym materiałem.

    OdpowiedzUsuń