Etykiety

poniedziałek, 2 stycznia 2017

Filcowa torba FOLKLOVE w zupełnie nowym wydaniu

Szukając pomysłu na gwiazdkowy prezent dla jednej z moich bratowych postawiłam m.in. na własnoręcznie uszytą filcową torbę. Jednocześnie przetestowałam nowym model z zupełnie nową aplikacją.
Model jest nowy, ponieważ to wysoka torba (36 cm wysokości), z prostym wykończeniem u góry, dnem o szerokości ok. 10 cm i długimi rączkami. Mieści na prawdę sporo rzeczy.
Torbę tą uszyłam z czarnego filcu. Szukając odpowiedniej aplikacji postawiłam na motyw folkowy. Chciałam jednak uszyć torbę stonowaną i uniwersalną więc zrezygnowałam z naszycia aplikacji z kolorowej folkowej bawełny. Tym razem zdecydowałam się na odwzorowanie łowickiego motywu na szarym cienkim filcu i naszyciu go na podstawę torby.
Nawiązaniem do łowickiej aplikacji jest podszewka wewnętrznej kieszeni na drobiazgi, którą uszyłam z białej bawełny w folkowy wzór. 
Torba klasycznie zapinana jest na zatrzask magnetyczny. 
I co powiecie na nowy wzór filcowej torby?

15 komentarzy:

  1. super torba :)
    wspaniale się prezentuje wzorek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No Agniesiu idziesz jak burza :) Co chwilę to zaskakujesz nas nowymi pracami :) Cudeńka same :) Dużo radości i miłości Ci życzę na ten nowy rok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie taki kształt torebek lubię (w przeciwieństwie do tych, które są szersze niż wyższe). Fajna jest i tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. torba wspaniała, zycze wszystkiego najlepszego na Nowy Rok

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna i dopracowana jak zawsze:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna! Taka odskocznia od... kolorów :) przynajmniej na zewnątrz - bardzo podoba mi się że do środka dodałaś trochę koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. torba jest świetna :) wspaniały prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna! Niespodzianka w postaci kolorowej podszewki w kieszonce to na prawdę fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna torba! Naprawdę udała Ci się - świetna! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń