Etykiety

poniedziałek, 25 września 2017

Tilda Sweetheart - Antosia

Przedstawiam Wam kolejną uroczą lalę o imieniu Antosia :)
Uszyłam ją na podstawie wykroju tilda sweetheart doll. To prezent urodzinowy dla mojej małej bratanicy, która niedawno skończyła 2 latka. 
Antosia ma wysokości ok 33 cm. 
Pomalowałam ją profesjonalną farbą do tkanin, która jest antyalergiczna wiec spokojnie można nią malować gadżety dla dzieci.
Spodnie i opaskę uszyłam z łososiowej bawełny w szare serca. Z kolei sukienka powstała z czarnej bawełny gęsto zadrukowanej kolorowymi kwiatuszkami.
Dla mnie te lalki są najbardziej uroczymi ze wszystkich lalek na świecie! 

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam te laleczki!
    Super ta Twoja Antosia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie urocza, idealna na prezent dla małej dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie, jest meeega urocza! Aż ma się ochotę ją przytulić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj, lalki są przeurocze. Chciałam uszyć królika dla bratanicy i trafiłam na Twojego bloga:) Skąd pozyskujesz wykroje do tych lalek?
    Pozdrawiam Kasia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, Wykroje na lalki znajduję w internecie. Często sama je jednak modyfikuję - tak jest w przypadku królików tilda.
      Jeżeli chcesz wykrój na lalkę to napisz mi maila, bo to mam w wersji elelktoronicznej.

      Usuń