Etykiety

sobota, 16 września 2017

Kosmetyczki XXL

Tym razem mam dla Was tylko bardzo duże i pojemne kosmetyczki. Każda z nich zmieści w sobie wiele. 
Te 2 pierwsze mają wymiary ok 30 cm szerokości i 30 cm wysokości oraz dno o średnicy ok 6 cm. Są idealne na dłuższe wakacje. Uszyłam je dla znajomej, która ma jedna z moich kosmetyczek u siebie już od pewnego czasu. Okazało się, że jej koleżanki zazdroszczą jej tej kosmetyczki i z tego powodu postanowiła sprezentować im kosmetyczki podobnych rozmiarów. Poprosiła mnie o ich uszycie. Tkaniny zewnętrzne wybrała sama. Jedna jest w piękne pióra, a druga w łowickie kwiaty.
Mimo, że na zewnątrz kosmetyczki są jasne, to w środku mają czarne bawełny w delikatne wzory - ciemne bawełny w środku są o wiele bardziej praktyczne.
Kolejne dwie kosmetyczki również uszyłam dla znajomej. Na jej specjalne życzenie miały być one jednocześnie szersze i niższe od klasycznych moich kosmetyczek XXL. Obie wiec mają ok 25 cm wysokości o 36 cm szerokości oraz dno o szerokości ok 6 cm.
Jedna z nich zgodnie z życzeniem uszyta została z bawełny w kotki, a druga z niebieskiej etno-bawełny. W środku każdej również znajduje się praktyczna ciemna bawełna w delikatne wzory.
Już jestem ciekawa kolejnych wzorów kosmetyczek, jakie przyjdzie mi uszyć :)

4 komentarze: