Etykiety

poniedziałek, 16 października 2017

Ślubne króliki

Ponad 2 lata temu uszyłam ślubną parę królików dla brata i bratowej. Był to upominek z okazji ich ślubu. Teraz poprosili mnie oni o uszycie podobnych królików dla ich znajomych, którzy w ten weekend wzięli ślub. Króli są spersonalizowane za pomocą koloru włosów odpowiadających kolorom włosów młodych. Durga rzeczą, która także je personalizuje jest serce, którym złączone jest są ich ręce z napisanymi imionami oraz datą ślubu.
Panna młoda ma czarne włosy spięte w kok. Górę jej sukni wykończyłam koronką. Dół sukni jest złożony z dwóch warstw, na które składa się bawełna i tiul. Spódnica ma kontrafałdy i wykończona jest tasiemką z kwiatkami. Tą samą tasiemką spięłam też tiul, który tworzy welon.
Młody ma tradycyjne dla moich Panów Młodych czarne spodnie z szelkami, muchę oraz białą koszulę z guzikami, której rękawy wykończyłam mankietami.
Króliki mają ok. 50 cm wysokości. 
Napis na sercu powstał przy użyciu specjalnego mazaka do tkanin. Wygląda niemal jak nadrukowany ;)
Taki upominek jest na prawdę fajną pamiątką. 

10 komentarzy: