Etykiety

środa, 18 października 2017

Gruszka XL - zapraszam na CANDY!

Ledwo rozpoczęłam moją przygodę z szydełkiem, a już mam dla Was niespodziankę. 
Ćwicząc szydełkowe sploty znudziły mnie koszyczki i postanowiłam spróbować zrobić szydełkową gruszkę. Jako, że wyszła całkiem fajnie, a dodatkowo od pewnego czasu nosiłam się z zamiarem zorganizowania candy u siebie, to postanowiłam, że właśnie ona będzie do wygrania!
Gruszka wykonana jest ze sznurka o średnicy 5 mm. Jest spora - ma wysokość 40 cm!
Zasady zabawy:
1. Należy posiadać bloga
2. W komentarzu proszę wyrazić chęć udziału w zabawie
3. Proszę umieścić baner na pasku bocznym bloga
4. Miło mi będzie, jeżeli dołączysz do grona moich obserwatorów
5. Wysyłka tylko na terenie Polski.

Losowanie zwycięscy nastąpi w ciągu 5 dni od zakończenia zabawy!
Powodzenia :)

7 komentarzy: