Etykiety

czwartek, 31 sierpnia 2017

Pierwsze zabawki

Dawno już nie szyłam takiej ilości zabawek dla najmłodszych. Są to ulubieńce maluchów i wydaje się, że zbliża się w moim pobliżu totalny wysyp dzieci. 
Dla jednej znajomej, która zawsze, gdy ktoś z jej znajomych ma zostać rodzice zamawia u mnie zestawy złożone z żyrafy i sensorycznej kostki uszyłam 3 takie komplety. 2 pierwsze są dla chłopców, a jeden, jak pewnie się domyślacie, dla dziewczynki :)
Nie obyło się też bez pojedynczych zabawek. Wśród nich grzechocząca, szeleszcząca, kolorowa i multimetkowa kostka dla dziewczynki z piękną bawełną w urocze liski.
Nie zabrakło też przedstawicielek żyraf, które maluchy uwielbiają. 
Lubię szyć te zabawki i cieszę się, że tak wiele dzieci je na prawdę lubi :)

13 komentarzy:

  1. Ja się bardzo cieszę, że ręcznie szyte zabawki są tak popularne i coraz więcej osób wybiera je zamiast chińskiej plastikowej tandety. Są nie tylko śliczne i bezpieczne, ale też maluchy je uwielbiają :) Tak jak Kama swoją kostkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dziwię się, że są hitem :) Piękne są, a rodzice są coraz bardziej uświadomieni i zamiast chińskiego badziewia chętnie kupują bezpieczne zabawki wiadomego pochodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne kolorowe :)) Takie jak dzieci uwielbiaja najbardziej :))) Super :) Pozdrawiam Cie cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są : ))) U mnie też zauważyłam wzrost świeżego narybku,chyba 500 + robi swoje ; )Pozdrawiam i niech żyrafy wychodzą z szafy : )))

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne kompleciki:) Bajeczne kolorki i wzorki materiałów:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękności! Coś cudownego! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zabaweczki, pięknie wyglądają i uczą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. druga od góry żyrafa mnie oczarowała :D lubię takie proste zabawki, dla malucha są idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. The second giraffe from the top of me enchanted me: d I like such simple toys, for the toddler are perfect

    โคนัน เดอะมูฟวี่

    OdpowiedzUsuń