Etykiety

wtorek, 1 sierpnia 2017

Kocie poduszki na bazarek na rzecz kotów

Poduszek podróżnych dawno u mnie nie było. I pewnie dalej byłoby o nich cicho, gdyby nie pewien młody człowiek, którego kiedyś poznałam jako świnoujskiego wolontariusza. Okazało się, że jest on jednym z organizatorów Bazarku na legowiska dla kociąt. Chodzi oczywiście o zwierzaki żyjące w świnoujskim schronisku. Poprosił on mnie o dołączenie do grona darczyńców na tym bazarku. Jako kociara nie mogłam odmówić.
Czasu na szycie było niewiele, więc postawiłam na coś szybkiego, praktycznego i z kocim motywem - dwie kocie poduszki podróżne.
 Każda z nich jest zupełnie inna, każda jedyna w swoim rodzaju. Każda zapewni w podróży komfort czy to małemu czy dużemu człowiekowi. I każda może przyczynić się do tego, że kotki będą miały wygodne legowiska.
Zapraszam do dołączania do licytacji na fb Bazarku :)

8 komentarzy: