Etykiety

czwartek, 21 lutego 2019

Tulipany przez cały rok

Dzień kobiet zbliża się wielkimi krokami! A to świetna okazja do wręczenia kwiatów. Kiedyś najpopularniejszym kwiatem w tym dniu był goździk. Ustąpił one jednak miejsca wiosennym tulipanom. Ja mam tu alternatywę dla żywych tulipanów - szyte, całoroczne, niewiędnące tulipany. 

Oto kilka kompozycji, jakie stworzyłam w ciągu kilku minionych miesięcy:
Tulipany z różnych tkanin w odcieniach szarości. Idealnie sprawdzą się w nowoczesnym wnętrzu.
Stonowany bukiet z beżowych i jasnoniebieskich tulipanów z motywem dmuchawców.
Romantyczny bukiet z tulipanów w piękne róże i beżowych w groszki.
Tulipany w zebrę w połączeniu z beżem i szarością. 
Ja na dzień kobiet lubię dostawać kwiaty, winko, albo książkę. To moje ulubione małe upominki w cenie moim zdaniem adekwatnej do okazji :) A co Wy lubicie dostawać z tej okazji?

2 komentarze:

  1. Te pierwsze mają super fakturę, zawsze widziałam takie gładkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja ! Ale ich naprodukowałaś;)
    Ja bardzo lubie kwiaty, kiedys wino owszem ale odkąd nie pije to kozę byc tez dobra czekolada z orzechami :)

    OdpowiedzUsuń