Etykiety

sobota, 17 listopada 2018

Uszytki

Wpadam dziś do Was ze zdjęciami mniejszych i większych uszytków, jakie powstały u mnie w ostatnim czasie.
Dla znajomej uszyłam poszewki z weluru tapicerskiego na poduszki do sypialni. Mają ok 44 x 44 cm. Są zapinane na zamek. Bordowy i szary kolor wyglądają razem obłędnie.
Kolejny zestaw poszewek uszyłam z milutkiego i mięciutkiego minky, który uwielbiają duzi i mali :) Powstały one na jaśki w klasycznym rozmiarze, czyli 40 x 40 cm. One również są zapinane na zamek.
Dla małej Oliwki uszyłam duża chustę z połączenia dzianiny w urocze kotki i dzianiny w kolorze szarego melanżu. Chusta jest duża i można nią owinąć porządnie szyję małego dziecka.
A na koniec dwustronna bawełniana torba na zakupy z połączenia gwiazdek na szarości i gałązek na granacie. 
Niemal nie ma u mnie dnia bez szycia :) Ale dzięki temu bardzo lubię swoje życie!

2 komentarze: