Etykiety

wtorek, 6 listopada 2018

Anielica Pani Doroty

Tak wygląda anielica uszyta dla pewnej pani Dorotki. To prezent, jaki otrzymała od mojej przyjaciółki, na której prośbę uszyłam tą lalkę. Pani Dorota jest w upragnionej ciąży, stąd właśnie apis na sercu i umieszczenie jednej z rąk na brzuch - w sposób charakterystyczny dla kobiet, które spodziewają się dziecka.
Jako, że pani Dorota prowadzi kwiaciarnię, to motywu kwiatów nie mogło tu zbraknąć. Postawiłam więc na piękną kwiecistą bawełnę, z której uszyłam sukienkę dla anioła. Dół sukienki uszyłam z dużego półkola, a górę upięłam w kontrafałdy. Powstała piękna rozkloszowana sukienka.
Anielica jest bardzo duża - ma ok 70 cm wysokości. 
Mam nadzieję, że przyszła mama ucieszy się z upominku :)

5 komentarzy:

  1. Fantastyczny prezent :) zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna anielica, wspaniale nawiązujesz do błogosławionego stanu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycająca anielica w prześlicznej sukni:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Suknia przepiękna, cudny krój :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno mnie u Ciebie nie było a tu wysyp pięknych prac .... No rewelacja Agnieszko !!!

    OdpowiedzUsuń