Etykiety

czwartek, 22 marca 2018

Kura do karmienia

Kilka dni temu uszyłam na prawdę dużą wyprawkę dla chłopca. W jej skład wchodziła m.in. kura do karmienia. 
Pierwszy raz szyłam tego typu poduszkę, która ułatwia karmienie. Muszę też przyznać, że wcześniej o czymś takim nie słyszałam. 
Do jej uszycia użyłam wykroju znalezionego w internecie.  Kolorystyka kury i materiały z jakich ją uszyłam są takie same, jak w przypadku całej wyprawki (którą pokaże Wam już niebawem). Wybrali je przyszli rodzice maluszka. 
Baza kury to jasno-szare minky, a wszelkie dodatku to turkusowa bawełna z motywem zwierząt w lesie. 
Kura ta ma ok 60 cm długości i 50 cm wysokości całkowitej. Moim zdaniem jest o wiele lepsza od standardowych prostych poduszek do karmienia. Także rozumiem skąd jej popularność. 
Widzę też fajną dodatkową funkcję jaką mogą spełniać grzebień i korale kury - dziecko podczas karmienia może je chwytać i dotykać, bo przy odpowiednim ułożeniu kury będą one w zasięgu jego dłoni. 
Już niebawem powstanie u mnie kolejna kura, tym razem w wersji typowo dla dziewczynki :)

8 komentarzy: