Etykiety

poniedziałek, 26 sierpnia 2019

Poduszki podróżne

Ostatnio moja bratowa poprosiła mnie o uszycie 3 poduszek podróżnych - dla niej i dla jej 2 córek. Mój brat kilka lat temu dostał ode mnie na gwiazdkę taka poduszkę i podobno podczas ostatniej podróży wymieniali się nią wszyscy. Mieli co prawda zakupione w sieciówce inne poduszki, ale okazały się beznadziejne. Ta uszyta przeze mnie jest podobno nie do zdarcia :)
Po takich słowach zabrałam się z wielkim zapałem do ich szycia.
Dla małej Gabrysi powstała poduszka w urocze jelonki połączone z miętowym minky.
Dla nieco starszej Helenki powstała poduszka w króliczki baletnice na granacie w połączeniu z różowym minky.
Dla mojej bratowej uszyłam poduszkę w liście paproci połączone z pięknym chabrowym minky. 
Dziewczyny z poduszek są mega zadowolone, więc bardzo mnie to cieszy i mam nadzieję, że rogale posłużą im bardzo długo :)

1 komentarz:

  1. Swietna robota! I tylko pozazdrościć takiej szwagierki jak Ty Agnieszko :) niestety mój msz nie ma siostry 😂😜

    OdpowiedzUsuń