Etykiety

wtorek, 9 lipca 2019

Turkusowe ebru na małej torebce na specjalne okazje oraz na pojmnej torbie hobo

W czerwcu byliśmy na weselu naszych znajomych. Od koleżanki pożyczyłam chabrową kieckę i ubrałam do niej czarne szpilki. Okazało się, że w mojej szafie nie ma czarnej małej torebki pasującej do tej stylizacji. Wygrzebałam więc z szafy tkaniny i postanowiłam uszyć sobie pasującą listonoszkę. Czarną ekoskórę połączyłam z pięknym turkusowym ebru. Dołożyłam srebrne elementy i tak oto powstała jedyna w swoim rodzaju torebka na specjalne okazje :)
Dodatkowo uszyłam dużą i pojemną torbę hobo z połączenia turkusowego ebru i pikowanego granatowego lnu. Torba ta nadal szuka nowej właścicielki :)
U mnie ciąg dalszy szycia torebek. Systematycznie będę je Wam pokazywać :)

2 komentarze:

  1. Niesamowicie piękna. Ta wstawka turkusowa dodaje charakteru. Bardzo mi się podoba!
    Aż sama mam ochotę trochę poszyć.:)

    OdpowiedzUsuń