Etykiety

środa, 22 maja 2019

Poszewki z kolorowych welurów tapicerskich

Dzięki zmianie poduszek na kanapie, sofie czy narożniku można w łatwy sposób zmienić wystrój pokoju. Z drugiej strony po co jednak wymieniać całe poduszki, kiedy można uszyć proste poszewki z pięknych tkanin i nałożyć je na poduszki, które nam się znudziły. 
Właśnie na taki pomysł wpadła znajoma i poprosiła mnie o uszycie nowych poszewek z welurów tapicerskich. Poszewki mają rozmiar 35 x 35 cm i tak się prezentują. 
Z kolei dla mojej mamy uszyłam nowe poduszki na kanapę o wymiarach 35 x 55 cm i odziałam je w poszewki z żółtego weluru tapicerskiego w roślinne motywy.
Wszystkie poszewki zapinane są na zamek. 
Niebawem uszyję kolejne nowe ubranka dla poduszek ;)

2 komentarze:

  1. Uwielbiam montery <3 Zamówiłam sobie nawet obraz malowany na płótnie który będziesz przedstawiał liście tej przepięknej rosliny. Już nie mogę się doczekać aż artystka skończy go malować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te pierwsze cztery maja bardzo ciekawe wzory :)

    OdpowiedzUsuń