Etykiety

sobota, 20 kwietnia 2019

Dwustronne shopperki

Przedświąteczny szał zakupów trwa w najlepsze! Od wczoraj po dziś mamy kulminację. Ludzie w sklepach kupują tyle, jakby to nie miały być święta, a jakiś kataklizm i trzeba by było zabezpieczyć bunkry w prowiant na długi okres czasu. Strasznie nie lubię stać w takich kolejkach i przepychać się pomiędzy ludźmi nie zwracającymi uwagi na nic i nie umiejącymi powiedzieć jednego prostego słowa "przepraszam". Za miast tego szturchają i przepychają się jakby każdy z nich był najważniejszy. Z tego powodu staram się unikać tych robienia zakupów tuż przed świętami, czy innymi dłuższymi przerwami w pracy. Tak, czy siak porządna torba przyda się zawsze na zakupy. 
Oto kolejne dwustronne shopperki, jakie ostatnio uszyłam.

To torba mojej koleżanki, która uwielbia hipisowskie klimaty i kolorowe dodatki.
A to 2 torebki miłośniczki kotów.
Na koniec życzę radosnych, ciepłych, rodzinnych Świąt :)

3 komentarze:

  1. Oj tak z tymi zakupami racja. Wczoraj mi wypadło awaryjnie do wielkopowierzchniowego pójść, to na sklepie czarno od ludzi a 5 minut do zamknięcia i ludzie potrafią sprzeczać się z ochroną żeby ich wpuścić :/ Wesołego świętowania Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz absolutną rację, święta to w marketach, galeriach czy sklepach istny obłęd, pracuję w sklepie odzieżowym i nawet tam to widać, a co dopiero w spożywczych.
    Torby są śliczne, sama bardzo lubię nosić takie na zakupy, są mega wygodne. Podobają mi się te kociaki mimo, że ja raczej psiarą jestem :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Popieram , temat zakupow przedświątecznych .... A torby swietne i praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń