Etykiety

niedziela, 8 lipca 2018

Jedyne i niepowtarzalne shopperki

Tego lata te kolorowe proste ekotorby bawełniane dołączyły do listy szytych przez mnie hiciorów. 
Pewnie przyczynił się do tego wzrost cen foliowych reklamówek w sklepach i zwiększenie popularności toreb na zakupy wielokrotnego użytku, w tym przede wszystkim tych ekologicznych.
Moje torby są większe niż większość tego typu dostępnych w sklepach - mają 40 cm szerokości i 45 cm wysokości. Są idealne nie tylko na zakupy, ale świetnie sprawdzają się na spacerze, wyjściu na plaże, itp. 
Każda jest dwustronna i każda jest jedyna i niepowtarzalna!
Oto trzy kolejne dwustronne shopperki, jakie w ostatnim czasie uszyłam:
Pierwsza to połączenie bawełny w urocze kotki i tej w cudowne rowery.
Druga, to stonowana torba z bawełny w kropelki oraz w delikatne dmuchawce.
Trzecia, to torba w wakacyjnym klimacie - bawełna w egzotyczne zwierzęta w dżungli i bluszcz na turkusowym tle.
Która podoba Wam się najbardziej?

6 komentarzy:

  1. Zawsze u Ciebie te torby podziwiam i podziwiać będę, mi niestety pozostaje tylko wzdychanie do nich, ale co zrobię jak mam dwie lewe ręce do szycia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koty cudne :) Ale dla mnie zawsze koty najlepsze...Jestem 100% kociarą

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne sa te Twoje torby, ostatnia najbardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie są i chyba mam na taką wyjątkową, jedyną w swoim rodzaju smaczka ;) ...dla mnie naj dmuchawce i dżungla...

    OdpowiedzUsuń
  5. I to jeszcze dwustronne! Super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wersja 2 ale wszystkie pomysłowe!!!

    OdpowiedzUsuń